|
Tegenwoordige hoeven ICT organisaties niet groot meer te zijn om kwalitatief hoogstaande prestaties te leveren die bovendien grootschalig uitgerold kunnen worden.
Om als kleine onderneming hoogstaande toegevoegde waarde voor onze cliënten te leveren vinden wij het belangrijk om met name ons sociale beschikbare ‘kapitaal’ effectief en efficiënt in te zetten. Naast uiteraard het aanwenden van het financiële ‘kapitaal’ met betrekking tot (personeels)kosten en investeringen als solide basisvoorwaarde gaat het hierbij misschien nog wel meer om het ‘menselijk’ kapitaal, te weten onze professionele en samenwerkende collegae. Naast de professionele expertise die iedere afzonderlijke collega bezit, verkregen door middel van coaching, opleiding en opgedane ervaring, wordt deze expertise en de bijbehorende motivatie en inzet effectief benut in de vorm van kennisdeling en onderlinge samenwerking. Dit alles met het doel om de vereiste resultaten die onze klanten van ons van ons verwachten te kunnen realiseren.
Overlapping en uitwisseling van kennis
Om bovenstaande voorwaarden effectief en efficiënt mogelijk te maken gebruiken wij ondersteunde concepten en technieken.
Naast de hierboven in het kort beschreven professionele werkwijze is het natuurlijk van het grootse belang dat onze klanten en collegae graag met elkaar samenwerken. Dit om de gemeenschappelijk gedefinieerde resultaten te kunnen bereiken, te kunnen groeien in competentie en (intellectuele) voldoening te verkrijgen uit hun professie.
|
Een relatief kleine ICT-onderneming kan tegenwoordig grootschalige topprestaties leveren deel 2
13-3-2017 - Arnoud Entken