Zorgbelasting in de gehandicaptenzorg

In de gehandicaptenzorg hebben zorgverleners het vaak druk. Veel tijd gaat verloren aan administratie, zoals het bijhouden van klantgegevens of het delen van dossiers met collega’s. Dit leidt ertoe dat de zorg niet optimaal kan worden verleend aan cliënten en onnodige frustraties ontstaan bij zowel zorgverleners als cliënten.

Verbeter de samenwerking tussen zorgverleners

Bij INKIS begrijpen we de problemen waarmee zorgverleners te maken krijgen. Daarom hebben we speciaal voor GHZ-instellingen software ontwikkeld om deze problemen aan te pakken. Met behulp van dossierbeheer verbeteren we de samenwerking tussen zorgprofessionals en optimaliseren we de zorg voor cliënten. We bieden ook systemen aan die automatisch verschillende situaties kunnen detecteren.

Het INKIS-platform biedt speciaal ontworpen software voor de gehandicaptenzorg. Bekijk een paar van onze belangrijkste functies hieronder.

Dossierbeheer

Noteer en bewaar alle relevante informatie in een overzichtelijk dossier over uw cliënten. In dit dossier kunt u rapportages, testresultaten en andere documenten opslaan. Deze documenten kunt u vervolgens weer makkelijk delen met andere professionals waardoor de samenwerking verbeterd wordt.

Signalering

Signaleer automatisch alle belangrijke situaties en incidenten zodat uw zorgverleners direct kunnen ingrijpen als het fout gaat. Zo garandeert u de veiligheid en welzijn van uw cliënten en hoeft u zich geen zorgen te maken.

Signalering

Business Intelligence

Alle informatie wordt goed verzameld en opgeslagen. Met deze data kunnen overzichtelijke rapporten gegenereerd worden zodat er keuzes op basis van data kunnen worden genomen.

Business Intelligence

Clientenbeheer

Registreer alle persoonlijke gegevens van uw cliënten in een handig systeem. Hieraan kunt u uw zorgverleners toewijzen die zo makkelijk inzicht hebben in de afspraken en behandelingen.

Clientenbeheer

Aanvullende wensen?

Natuurlijk kunnen er ook altijd functies worden toegevoegd naar de wensen van uw organisatie, iedere organisatie is namelijk uniek. Neem hiervoor contact op met INKIS.

Aanvullende wensen?

Vereenvoudig uw administratie

INKIS zorgt voor efficiëntie waardoor er minder tijd aan administratieve taken verloren gaat en er meer tijd overblijft voor het geven van de beste zorg. De digitale samenwerking wordt vereenvoudigd tussen verschillende partijen doordat er één platform is voor alles. Hierdoor is het ook makkelijker voor cliënten en hun families om de voortgang te volgen en hebben ze toegang tot alle relevante informatie. Deze gegevens worden goed beveiligd door ons systeem zodat dit alleen door de juiste ogen wordt gezien. Ook biedt INKIS trainingen aan zorgverleners om deze transitie naar het INKIS-platform zo soepel mogelijk te maken.

Alle voordelen op een rij:

  • Minder tijd besteed aan administratie
  • Effectieve samenwerking tussen professionals
  • Overal de voortgang van patiënten volgen
  • Privacy en veiligheid gegarandeerd
  • Ondersteuning en training voor zorgverleners

We denken graag met je mee

INKIS ondersteunt jouw technologisch vraagstuk. In één platform.
Meer weten?