Service Center

Bij ons Service Center staat klanttevredenheid centraal. Hiertoe bieden wij drie unieke service levels om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Kies het service level dat het beste bij je past en ervaar de professionele en betrouwbare ondersteuning die ons Service Center te bieden heeft. Neem vandaag nog contact met ons op en laat ons jou helpen slagen.

Service Center

Basis

Ontdek ons Basis service level, dat je de essentiële diensten biedt om jouw vragen snel en efficiënt af te handelen. Met telefonische ondersteuning, e-mailrespons en probleemregistratie staan onze deskundige medewerkers klaar om je te helpen.

Uitgebreid

Kies voor ons Uitgebreid service level en geniet van een hoger niveau van responsiviteit en oplossingsgerichtheid. Profiteer van 24/7 beschikbaarheid van ons Service Center, snelle responstijden en zelfs Microsoft Teams ondersteuning. We zijn er altijd wanneer je ons nodig hebt.

Premium

Voor de opdrachtgever die compleet ontzorgd wenst te worden bieden we ons Premium service level aan. Geniet van exclusieve voordelen, zoals toegang tot gespecialiseerde ondersteuningsteams en proactieve monitoring van jouw systemen en services. We streven ernaar om jouw verwachtingen te overtreffen en je een ongeëvenaarde klantbeleving te bieden.

Wil je weten wat ons team voor jou kan betekenen?

Laat het ons weten. We komen graag langs of we ontvangen jullie bij ons op kantoor. Onze koffie is van wereldklasse!