Meer tijd en aandacht voor de cliënt

Werk jij in de Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT)? Dan weet je hoe belangrijk het is om mensen te ondersteunen en te helpen. Hierbij zitten administratieve lasten vaak in de weg en zorgen ervoor dat je minder tijd hebt om te doen wat echt telt, mensen helpen.

Veel thuiszorgorganisaties hebben allerlei verschillende systemen voor bijvoorbeeld HR, financiën, cliënten etc. In sommige thuiszorgorganisaties wordt zelfs nog gewerkt met papieren en handgeschreven formulieren. Deze raken vervolgens verloren en moeten handmatig in het systeem worden gezet. De medewerkers hebben hierdoor minder overzicht en draaien vaak meer uren, omdat ze te veel bezig zijn met de administratie.

Een gecentraliseerd systeem

Om deze reden zijn veel zorgorganisaties overgestapt naar een gecentraliseerd ERP systeem. Een gecentraliseerd ERP systeem zorgt ervoor dat alle documenten, formulieren en bestanden op dezelfde plek staan. Hierdoor is het makkelijk voor het zorgpersoneel om:

  • Dossiers van patiënten te vinden
  • Afspraken bij de houden en te plannen
  • De distributie van patiënten te zien
  • Samen te werken met andere afdelingen

Het INKIS-platform

Het INKIS-platform zorgt voor zo’n gecentraliseerd softwaresysteem waarbij thuiszorgorganisaties een duidelijk overzicht hebben in hun documenten en zo beter met elkaar kunnen samenwerken. Met deze slimme oplossingen wordt ervoor gezorgd dat er geen onnodige tijd meer verloren gaat en fouten worden voorkomen. Met de juiste software kunnen VVT-organisaties op deze manier het beste functioneren.

Het INKIS-platform biedt speciaal ontworpen software voor de thuiszorg. Bekijk een paar van onze belangrijkste functies hieronder.

Het INKIS-platform

Dossierbeheer

Met het dossierbeheersysteem wordt het eenvoudig om gegevens te beheren van zowel medewerkers als cliënten. Deze systemen waarborgen alle gevoelige gegevens, terwijl ze tegelijkertijd ook toegang geven tot relevante informatie en gepersonaliseerd advies. Hierdoor kan er nog meer persoonlijke zorg worden gegeven aan de cliënten, zonder dat dit extra tijd en inspanning kost.

Dossierbeheer

Planning

Met de agendatool is het gemakkelijk om nieuwe afspraken, taken en prioriteiten in te plannen. Deze functie helpt bij het optimaliseren van workflows, het voorkomen van dubbele afspraken en helpt de thuiszorg met het verbeteren van de dienstverlening. Deze oplossing biedt handige push notificaties en updates om zo de communicatie te verbeteren.

Planning

Rapportage en Analyse

INKIS houdt informatie en data bij van cliënten en interne medewerkers. Deze data zijn van groot belang, omdat hier analyses mee gedaan kunnen worden. Versterk de organisatie met krachtige rapportage en analyse functies die waardevolle inzichten kunnen brengen. Maak keuzes op basis van data en trends en meet de impact van deze beslissingen.

Rapportage en Analyse

Optimaal samenwerken

Het gecentraliseerde systeem van de INKIS-software stelt de organisatie in staat om beter samen te werken, zowel intern als met externe partners. Binnen het INKIS-platform kan iedereen in de thuiszorg afspraken bijhouden en inzien, meetings inplannen, notulen opslaan en actiepunten bijhouden. Dit zorgt ervoor dat iedereen binnen de organisatie een beeld heeft van wat er moet gebeuren en waar de organisatie naar toe gaat.

Aanvullende wensen?

Natuurlijk kunnen er ook altijd functies worden toegevoegd naar de wensen van uw organisatie, iedere organisatie is namelijk uniek. Neem hiervoor contact op met INKIS.

Aanvullende wensen?

Optimaliseer jouw thuiszorgorganisatie

Met gebruik van het INKIS-platform krijgen werknemers in de thuiszorg meer tijd om de belangrijkste taken uit te voeren. De dienstverlening en zorg voor de cliënten verbetert hiermee, doordat werknemers zich weer volledig op de zorg kunnen focussen. Alle gegevens kunnen worden bijgehouden en het proces kan steeds verder geoptimaliseerd blijven worden. De samenwerking tussen verschillende organisaties en partijen, zowel intern als extern, wordt hierdoor nog soepeler. Het INKIS-platform is ook helemaal aanpasbaar naar jouw specifieke behoeften, waardoor een meer persoonlijke aanpak mogelijk is.

Alle voordelen op een rij:

  • Zorg dat jouw cliënten de beste zorg krijgen
  • Beheer alle klantgegevens op dezelfde locatie
  • Creëer meer gemoedsrust voor je werknemers
  • Verbeterde samenwerking tussen verschillende professionals en organisaties
  • Identificeer nieuwe trends en patronen binnen de organisatie
  • Pas de software aan naar jouw specifieke behoeftes

We denken graag met je mee

INKIS ondersteunt jouw technologisch vraagstuk. In één platform.
Meer weten?